دهیاری روستای سلیمان آباد زرند

دهیاری روستای سلیمان آباد زرند
مهمترین وظیفه مسئولان ، خدمت به مردم است ، زیرا فلسفه وجودی حکومت در اسلام انجام امور مردم و خدمت رسانی به مردم است

با حضور مسئولین شهرستان زرند، خواسته دیرینه اهالی روستاهای سلیمان آباد و ده چنار زرند با بهره برداری از باند دوم بلوار زرند – ده چنار، تحقق یافت.

 طی مراسمی با حضور امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، صادق زاده فرماندار، حسن زاده بخشدار بخش مرکزی،مهدلو شهردار شهر زرند،دهیاران روستاهای سلیمان آباد و ده چنار،اثنی عشری فرمانده پلیس راه زرند - یزد و جمعی از مسئولین اجرایی باند دوم جاده زرند -ده چنار به بهره برداری رسید.

“علی صادق زاده” فرماندار زرند در این خصوص گفت: با توجه به حادثه خیز بودن محور مذکور، عملیات احداث باند دوم این محور پرتردد روستایی به طول ۲ کیلومتر با ۱۲ هزار متر مربع آسفالت ، ۱۸ هزار متر مکعب خاکریزی و نصب 1500 متر نیوجرسی (جدا کننده) بتنی  در دستور کار قرار گرفت و با اعتباری بیش از 2۰ میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تامین و هزینه بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی و ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی شهرستان خصوصا محور های مواصلاتی روستایی در سال گذشته و همچنین با اشاره به ترافیک بالای این محور و حوادث جانی و مالی که متاسفانه تا کنون در این محور رخ داده است، اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از باند دوم این محور دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
دهیاری سلیمان آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی