دهیاری روستای سلیمان آباد زرند

دهیاری روستای سلیمان آباد زرند
مهمترین وظیفه مسئولان ، خدمت به مردم است ، زیرا فلسفه وجودی حکومت در اسلام انجام امور مردم و خدمت رسانی به مردم است

شورای نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان زرند به ریاست خنجری فرماندار و سایر مسئولین اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

خنجری فرماندار زرند با تأکید بر اینکه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی باید نظارت بیشتری بر روی پروژه‌های عمرانی شهرستان داشته باشند، تصریح کرد: عدم نظارت دقیق و جدی مسئولین شهرستان بر روی پروژه‌های عمرانی سبب می‌شود که روند اجرای پروژه‌ها به سرعت پیش نروند.

فرماندار زرند تصریح کرد: از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی می خواهم که بر روی پروژه‌ های عمرانی نظارت بیشتر و دقیق تری داشته باشند و برای مردم شهرستان دلسوزانه خدمت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند بر استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه های اجرایی در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی در شهرستان تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی می بایست در تنظیم و معرفی پروژه های اولویت دار، پیگیری اختصاص و جذب اعتبارات، اتمام پروژه ها در موعد زمانی مقرر و تعیین شده و ارتقای کیفی اجرای طرح‌ ها و پروژه‌ های عمرانی دقت نظر داشته باشند.

خنجری به شناسایی و تدوین پروژه های دارای اولویت شهرستان در چارچوب قوانین اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت و پیگیری وضعیت کمی و کیفی پروژه های عمرانی مصوب شهرستان و تهیه گزارش عملکرد دستگاه ها و ارسال به دفتر فنی استانداری در دستور کار خواهد بود.

وی در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به تقویت زیرساخت ها و امکانات در روستاها تصریح کرد: باید با تقویت امکانات در روستاها و ایجاد انگیزه بین روستاییان، نشاط و امید به زندگی را در روستاها ایجاد کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
دهیاری سلیمان آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی